لینک جدید اشتراک
www.eshterak.info

۱۳۸۸ تیر ۲۴, چهارشنبه

فيلترشکن hotspotshield از نوع vpn ip ضد فيلتر سايت ها و پالتاک

اين برنامه فيلترشکن از نوع vpn ip يک برنامه چند گانه است که تمام مشکلات يک فرد را در زمينه فيلتر سايت ها و پالتاک حل خواهد کرد

* برنامه را بر روی کامپيوتر خود نصب کنيد:
نصب برنامه چند مرحله دارد که به صورت پشت سر هم انجام ميشود و فقط کافی است که ''next'' بزنيد تا چند مرحله نصب انجام شود!

۱) در حين نصب اگر سؤالی در صفحه مانيتور آمد ''yes'' بزنيد. اگر ''firewall'' سيستم هم اجازه نصب خواست شما اجازه دهيد تا نصب ادامه پيدا کند!

۲) در حين نصب برنامه به صورت خود آگاه اگر صفحه اينترنت باز باشد يک اخطار جهت بستن ان صفحه در روی مانيتور ظاهر ميشود که ''ok'' ميکنيد تا نصب ادامه پيدا کند!
۳) پس از اتمام کار و نصب برنامه 3 علامت (icon) بر روی صفحه مانيتور (desktop) شما ظاهر ميشود! در عين حال يک صفحه اينترنت (internet explorer) باز خواهد شد و همزمان يک علامت قرمز رنگ در کنار ساعت سيستم شما در گوشه سمت راست پايين مانيتور شما ميايد!

حال بر روی علامت ''hotspot shield launch'' بر روی صفحه مانيتور خود کليک کنيد تا يک صفحه اينترنت مطابق شکل زير باز شود و سپس بر روی icon که دور ان خط کشيده شده کليک کنيد تا حالت صفحه عوض شود! در اين حالت توجه داشته باشيد که علامت قرمز رنگ همزمان در کنار ساعت pc ظاهر شده و با کليک شما بر روی جايگاه مشخص شده در صفحه اينترنت و وصل شدن صفحه به سايت مورد نظر رنگ ان از حالت قرمز به زرد و در نهايت به سبز (حالت مطلوب و نهايی) تبديل ميشود!

حال به راحتی کليه سايت ها و چيز ها که تا امروز بر روی خط اينترنت شما فيلتر بودند باز شده و از ان جمله پالتاک نيز از حالت فيلتر در آمده و ميتوانيد به راحتی هم ID سياه درست کرده و هم ID های قديمی خود را که تا به امروز وارد Room های پالتاک نميشدند Login کرده و Join به ''Public Room'' کنيد!

جهت بستن و خروج از برنامه هم فقط کافی است که روی icon سبز رنگ کليک راست کنيد و ''disconnect'' را فشار دهيد! هر موقع هم نياز مجدد پيدا کرديد کافی است به همين روش ''connect'' را فشار دهيد و دوباره وصل خواهيد شد! موفق باشيد!

نکته بسيار مهم : توجه داشته باشيد اين برنامه گاهی در هنگام وصل شدن دچار مشکل ميشود! در اين هنگام به علت مشغول بودن server ان سايت ممکن است شما چند بار مکرر تصميم به وصل شدن بگيريد ولی برنامه به رنگ سبز در نيايد و به سايت وصل نشويد! در چنين حالتی بهتر است کمی صبر کنيد (زمان نا مشخص است چون گاهی عرض چند دقيقه مشکل حل ميشود و گاهی به علت شلوغ بودن server ساعتی منتظر ميمانيد).

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


7 نظرات:

www.iran-matlab.blogfa.com on ۲۵ تیر ۱۳۸۸ ساعت ۱:۲۲ گفت...

از کجا دانلودش کنم؟؟؟؟

Anonymous گفت...

همون که قبلیه گفت ؟

Anonymous گفت...

رو اين عكس آبيه كليك كنيد
تشكر

Anonymous گفت...

رو آخرین عکس نوشته download پس باید اونجا کلیک کرد

Anonymous گفت...

سلام خسته نباشید اگر میشود IPaddress این نرم افزار را بنویسید و port آن را هم بنویسید در سایت

Anonymous گفت...

من دانلود کردم ولی جلوی ای پی عددی نیست و نوشته منتظر برای سرور از کجا باید ان را تنظیم کرد

Anonymous گفت...

مطمئنه؟

ارسال یک نظر

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net