لینک جدید اشتراک
www.eshterak.info

۱۳۸۸ خرداد ۳۰, شنبه

نرم افزار فیلترشکن ultra vpn


نرم افزار ultra vpn در واقع یک vpn مجانی است که شما می توانید با استفاده از آن به یک کامپیوتر دیگر در خارج از ایران وصل شده و به راحتی از اینترنت بدون فیلتر استفاده نمائید. ضمنا این برنامه ای پی شما را تغییر می دهد و از شناسایی شما در اینترنت جلوگیری می کند.
برنامه را از لینکی که در پایین این پست هست دانلود نمایید و برنامه را نصب نمایید. وقتی برنامه شروع به کار می کند از شما یک یوزرنیم و پسورد می خواد که می توانید به این سایت(https://www.ultravpn.fr/account.htm) بروید و یوزرنیم و پسوردی را به نام خود ثبت کنید.
بعد از نصب برنامه و وارد کردن یوزرنیم و پسورد، هنگامی که برنامه پیغامی مبنی بر اینکه ای پی شما تغییر کرده است را نشان داد برنامه شروع به کار کرده است. ضمنا اگر باز هم با سایت فیلتر شده مواجه شدید می توانید روی آیکون برنامه در قسمت پایین سمت راست ویندوز کلیک راست کرده و از قسمت Proxy Settings را انتخاب کرده و از پنجره جدید باز شده گزینه دوم که Use Internet Explorer Settings هست را انتخاب نمایید.

لینک دانلود برنامه روی سرور سایت سازنده:
https://www.ultravpn.fr/download/ultravpn-install.exe

در صورت فیلتر بودن سایت سازنده، برنامه را از روی سرور اشتراک دانلود نمایید

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


4 نظرات:

Anonymous گفت...

یوزر و پسورد ایجاد شده کار نمی کند

Anonymous گفت...

بیشتر توضیح بدهید راه ساختن یوزر پسورد

Anonymous گفت...

من یوزر و پسورد ساختم ولی کار نمیکنه
درباره استفاده از نرم افزار بیشتر توضیح بدین

Anonymous گفت...

سلام من یوزر و پسورد ساختم و برنامه رو هم فعال کردم اما باز هم همه سایت ها فیلتر هستن

ارسال یک نظر

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net