لینک جدید اشتراک
www.eshterak.info

۱۳۸۷ دی ۲۹, یکشنبه

معرفی نرم افزار فیلترشکن / UltraSurf همراه با آموزش استفاده از آن




جالب است بدانید سایت هایی وجود دارد برای نشان دادن ای پی و سرور شما مثل http://www.cmyip.com/ که این سایت تنها آی پی مجازی شما را نشان دهد و توانایی نشان دادن ای پی حقیقی شما را ندارد لذا اگر شما با نرم افزار های آن اسپید کانکت شویدآی پی را به صورت مجازی تغییر می دهد که تنهامی توانی از سد فیلتر بگذرید ولی به راحتی قابل شناسایی هستید برای دیدن این موضوع به سایت زیر به روید تا از آی پی واقعی و حتی سروری که از آن خدمات می گیرید مشخص شود http://www.ip2location.com/ib2/ به هر حال برای رفع این نقیصه از نرم افزار چینی اولترا سورف که به تاره گی به روز شده استفاده کنید این نرم افزار فوق العاده قوی بوده . می توانید بعد از کانکت شدن به آدرس بالا روید و مشاهده کنید که تمام رد پای شما را تغییر می دهد برای دانلود آدرس زیر را کلیک کنید . در صورت خراب بودن لینک به آدرس سایت آن در زیر همین آدرس بروید و اولین لینک در صفحه مذبور کلیک کنید تا نرم افزار دانلود شود و فراموش نکنید سایت این نرم افزار به زبان چینی بوده که شما می بایست اولین خط لینک آنرا کلیک کنید (در بالای آن صفحه
http://www.wujie.net/downloads/ultrasurf/u.zip
http://wujie.net/
ممکن است برخی از آنتی ویروسها این نرم افزار را به عنوان یک تروجان یا ویروس تشخیص دهند. اما این نرم افزار به هیچ عنوان ویروس نیست و این مسئله با چند آنتی ویروس بروز شده ثابت شده است!!!
آشنایی با نرم افزار UltraSurf ۸.۸:
UltraSurf 8.5 نرم افزاری جهت دور زدن فیلترینگ است که علاوه بر این، امکان مخفی کردن آی پی آدرس و جستجوی ناشناس در اینترنت را فراهم می آورد.
این نرم افزار برای عبور از فیلترینگ ، از یک پروکسی سرور واقع در کشور آمریکا استفاده می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد موقعیت سرور Ultrasurf 8.5 ، پس از اجرای آن به این سایت مراجعه کنید.
آموزش استفاده از نرم افزار:
کار با این نرم افزار بسیار ساده است. فایل را پس از دانلود از حالت zip خارج کنید و فایل US 8.5 را اجرا کنید. چند لحظه منتظر بمانید تا به سرور متصل شود. سپس نرم افزار را minimize کنید تا در نوار وظیفه (کنار ساعت) قرار بگیرد. اکنون یک پنجره مرورگر Internet Explorer باز کنید و آدرس سایت فیلتر شده را در Address Bar مرورگر تایپ کنید و کلید اینتر را فشار دهید. چند لحظه صبر کنید تا سایت مورد نظر باز شود. جهت غیر فعال کردن نرم افزار ، روی آیکن آن در نوار وظیفه و یا آیکن قفل طلایی رنگ که کنار صفحه قرار می گیرد ، راست کلیک کنید و آخرین گذینه یعنی Exit را انتخاب نمایید.
در صورتی که نرم افزار پس از اجرا به سرور متصل نشد ، روی دکمه Retry کلیک کنید و یا نرم افزار را ببندید و دوباره اجرا کنید. با کلیک بر روی دکمه Option می توانید یکسری از ویژگی ها را به دلخواه تنظیم کنید.
در ارتباط با یاهومسنجر: در صورتی که پس از اجرای نرم افزار Ultrasurf ، نتوانستید از نرم افزار یاهومسنجر استفاده کنید و با آی دی خود Sing In کنید، می توانید نرم افزار Ultrasurf را ببندید و پس از Sing In شدن دوباره اجرا کنید. و یا به تنظیمات پروکسی مرورگر Internet Explorer بروید و پروکسی را غیر فعال کنید. تنظیمات پروکسی مرورگر Internet Explorer در مسیر زیر قرار دارد:
Tools ==> Internet Options ==> Connections ==> Setting(Lan Settings)
سپس تیک گزینه ی Use a proxy server for this connection را بردارید. پس از Sing In شدن به ID خود ، می توانید دوباره پروکسی را فعال کنید.
نحوه ی استفاده از نرم افزار Ultrasurf در مرورگرهای دیگر
برای استفاده از نرم افزار Utrasurf در مرورگرهای غیر از Internet Explorer ، باید پروکسی اتصال به سرور را بصورت دستی در تنظیمات پروکسی مرورگر وارد کنید. مشخصات پروکسی نرم افزار Ultrasurf به شکل زیر است:
IP Address: 127.0.0.1 Port: 9666

نحوه ی ست کردن پروکسی در مرورگر Mozilla Firefox:
در بالای پنجره ی فایرفکس روی Tools کلیک کنید. از منویی که ظاهر می شود، آخرین گذینه یعنی Options را انتخاب کنید. در پنجره جدید روی سربرگ Network کلیک کنید. در این قسمت روی دکمه Settings کلیک کنید. اکنون وارد قسمت تنظیمات پروکسی مرورگر فایرفکس شده اید. در این قسمت گذینه ی Manual proxy configuration را انتخاب کنید تا مستطیلهای پایین آن فعال شود. سپس در قسمت اول یعنی HTTP Proxy ، پروکسی زیر را وارد کنید:
HTTP Proxy: 127.0.0.1 Port: 9666
مسیر تنظیمات پروکسی در مرورگر فایرفکس بطور خلاصه:
Tools ==> Options ==> Network ==> Settings ==> Manual proxy configuration
سپس تمام پنجره ها را OK کنید و در نوار آدرس مرورگر خود آدرس یک سایت فیلتر شده را وارد کنید و صبر کنید تا سایت مورد نظر باز شود.
توجه داشته باشید که محل ست کردن پروکسی در برخی از نسخه های فایرفکس ، ممکن است با این مسیری که گفته شد ، متفاوت باشد. به عنوان مثال تنظیمات پروکسی در مرورگر Firefox 1.5 ، در مسیر زیر قرار دارد:
Tools ==> Options ==> General ==> Connection Settings ==> Manual proxy configuration
نحوه ی ست کردن پروکسی در مرورگر Opera:
1- ابتدا یک پنجره ی مرورگر Opera را باز کنید
2- در بالا پنجره ی بر روی Tools کلیک کنید و از منویی که ظاهر می شود آخرین گذینه یعنی Preferences را انتخاب و کلیک کنید
3- در پنجره ای که ظاهر می شود بر روی سربرگ Advanced کلیک کنید
4- در قسمت سمت چپ بر روی Network کلیک کنید
5- در قسمت Network بر روی Proxy Servers کلیک کنید
اکنون تیک گذینه ی اول یعنی HTTP را بزنید.
مسیر تنظیمات پروکسی در مرورگر Opera بطور خلاصه:
Tools==> Preferences ==> Advanced ==> Network ==> Proxy servers
پروکسی را بصورت زیر وارد کنید:
HTTP: 127.0.0.1 Port: 9666
سپس تمام پنجره ها را OK کنید و آدرس سایت فیلتر شده را در نوار آدرس مرورگر Opera وارد کنید

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net