لینک جدید اشتراک
www.eshterak.info

۱۳۸۷ بهمن ۲, چهارشنبه

راهنمای استفاده ازنرم افزار فیلتر شکن سی پروکسی ( Cproxy )


نرم افزار را پس از دانلود روی سیستم خود نصب کنید. پس از اتمام مراحل نصب ، در صورتی که آیکن آن در نوار وظیفه (کنار ساعت) قرار گرفت ، نرم افزار فعال است و می توانید از آن استفاده کنید. اگر آیکون آنرا در نوار وظیفه نمی بینید ، روی آیکن آن در Desktop دابل کلیک کنید تا نرم افزار اجرا شود و آیکن آن در نوار وظیفه قرار گیرد
نرم افزار را میتوانید از یکی از لینکهای زیر دریافت کنید

http://www.cproxy.com/
http://www.iraniazad.org/Download/File/CPROXY-IRAN%20PROXY.zip
آموزش استفاده از نرم افزار CProxy: نرم افزار را پس از دانلود روی سیستم خود نصب کنید. پس از اتمام مراحل نصب ، در صورتی که آیکن آن در نوار وظیفه (کنار ساعت) قرار گرفت ، نرم افزار فعال است و می توانید از آن استفاده کنید. اگر آیکون آنرا در نوار وظیفه نمی بینید ، روی آیکن آن در Desktop دابل کلیک کنید تا نرم افزار اجرا شود و آیکن آن در نوار وظیفه قرار گیرد
سپس یک پنجره ی مرورگر Internet Explorer باز کنید و آدرس سایت فیلتر شده را در Address bar مرورگر وارد کنید و صبر کنید تا سایت مورد نظر باز شود.
تنظیمات نرم افزار:
نرم افزار CProxy بصورت پیش فرض کیفیت نمایش تصاویر را در حالت متوسط قرار داده است. این موضوع بدین معنی است که ممکن است کیفیت نمایش برخی از تصاویر از حالت عادی ، پایین تر باشد. البته این مسئله به افزایش سرعت باز شدن صفحات کمک می کند. بویژه اگر از اینترنت DialUp استفاده می کنید. اما اگر می خواهید تصاویر به شکل معمولی خود نمایش داده شوند ، روی آیکن CProxy در نوار وظیفه کلیک کنید تا پنجره ی تنظیمات نرم افزار ظاهر شود. سپس از منوی سمت چپ روی گذینه ی Acceleration level کلیک کنید. در این قسمت، دو میله ی تنظیم درجه برای تصاویر GIF و JPEG وجود دارد. با کم و زیاد کردن این درجه ، می توانید کیفیت نمایش تصاویر را تعیین کنید.
در حالت عادی ، دستکاری تنظیمات دیگر را توصیه نمی کنیم!
توضیحات اضافه:
نرم افزار CProxy به یک پروکسی سرور در کشور جمهوری چک متصل می شود و در نتیجه ip address کامپیوتر شما به این کشور تغییر می کند. پروکسی این نرم افزار از نوع High-Anonymous نیست و سایتهای میزبان توانایی تشخیص ip address اصلی را دارند!
سرعت نرم افزار مناسب است و تقریبا می توان گفت از بقیه ی نرم افزارهایی که تاکنون معرفی شده ، مناسبتر است. اما پس از استفاده ی طولانی مدت ، لازم است روی آیکن آن در نوار وظیفه راست کلیک کنید و پس از آن روی Restart کلیک کنید.
در نتیجه جهت دور زدن فیلترینگ با سرعت مناسب ، نرم افزار CProxy را پیشنهاد می کنیم. اما اگر مخفی شدن کامل address ip برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است ، می توانید از نرم افزارهایی مانند Gpass و یا Ultrasurf استفاده کنید.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


1 نظرات:

Anonymous گفت...

GPASS MAN KAR NEMIKONE

ارسال یک نظر

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net