لینک جدید اشتراک
www.eshterak.info

۱۳۸۷ دی ۲۷, جمعه

راهنمای جامع مقابله با فیلترینگ

جزوه الکترونیک "راهنمای جامع مقابله با فیلترینگ" کاملترین مرجعی است که تاکنون به زبان فارسی در زمینه فیلترینگ و روشهای مقابله با آن نگاشته شده است. حتی در میان مراجع انگلیسی هم کمتر مرجعی را میتوان پیدا کرد که تا این حد کامل و یکجا به مسئله فیلترینگ پرداخته باشد.
این جزوه بر اساس مقالات سایت نوفیلتر شکل گرفته و به این منظور تهیه شده است که بتواند به راحتی بین افراد و سایر وب سایتها منتشر شود تا پس از فیلتر شدن سایت اصلی توسط جمهوری اسلامی این آموزشها همچنان در اختیار هموطنان قرار داشته باشد. دوستانی که برایشان امکان دارد میتوانند ضمن توجه به این نکات 1) ، آن را بر روی وب سایتهای خود قرار دهند و با این کار از حق هموطنان خود در دسترسی آزاد به طلاعات حمایت کنند. اگر امکان آپلود فایل برایتان وجود ندارد میتوانید با لینک کردن به سایت نوفیلتر یا معرفی آن به دوستانتان ما را در این راه یاری کنید.
جزوه الکترونیک به طور کامل توسط سایت نوفیلتر پشتیبانی میشود و طبق فواصل زمانی معین، نسخه‌های به روز شده آن منتشر خواهند شد. همچنین خوانندگان میتوانند سوالات و نظرات خود را در رابطه با موضوعات مطروحه در این جزوه در قسمت انجمن سایت مطرح کنند.
فرمت جزوه "راهنمای جامع مقابله با فیلترینگ" به صورت فایل PDF است و برای خواندن آن نیاز به آدوب آکروبات 6 یا بالاتر دارید. برنامه آکروبات در اغلب سی‌دی های نرم‌افزاری وجود دارد، همچنین شما میتوانید آن را به رایگان از سایت آدوبی دانلود کنید.
منبع: no-filter.com
>> برای دریافت این جزوه (فایلPDF ) اینجا را کلیک کنید.
_____________________________________
1) لطفاً قبل از اینکه فایل "راهنمای جامع مقابله با فیلترینگ" را بر روی وب سایت خود آپلود کنید یا برای دانلود به وب سایت ما لینک کنید نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:
1. از همه دوستانی که فایل راهنمای جامع را بر روی سایتشان قرار میدهند خواهشمندیم رسم امانتداری را حفظ کرده و از تغییر در نام و محتوای فایل خودداری کنند.
2. با وجودی که ما پهنای باند بسیار بالایی داریم ولی به شما اکیداً توصیه میکینم مستقیماً از لینکهای دانلود سایت ما استفاده نکنید. زیرا به زودی دسترسی به سایت ما توسط جمهوری اسلامی مسدود خواهد شد و تمام لینکهای دانلودی که از سرور ما استفاده میکنند از کار خواهند افتاد. سعی کنید فایل را بر روی سرور خودتان یا یکی از سرورهای عمومی مثل Rapid Share آپلود کنید.
3. اگر برای آپلود، بر روی سرورتان فضای ذخیره‌سازی یا پهنای باند کافی ندارید، میتوانید بازدید کنندگانتان را برای دانلود به سایت ما ارجاع دهید. توجه داشته باشید که لینک دانلود فایل را مستقیماً در سایت خود قرار ندهید، بلکه به جای این کار از لینک صفحه دانلود استفاده کنید. زیرا با هر آپدیت، لینک دانلود فایل تغییر پیدا میکند.
4. از کسانی که این فایل را بر روی سرورهایشان آپلود کرده‌اند میخواهیم آدرس وب سایت خود را برای ما ارسال کنند تا در قسمت میرورها (Mirrors) نمایش داده شود. بدیهی است در صورت عدم تمایل، لینک شما نمایش داده نخواهد شد.
5. از تمام کسانی که فایل راهنمای جامع را بر روی سرورهایشان آپلود کرده‌اند یا برای این منظور از لینکهای وب سایت ما استفاده میکنند میخواهیم ترتیبی دهند تا در کنار لینک دانلودشان، نام وب سایت اصلی یعنی No-filter.com به صورت لینک نمایش داده شود.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Delicious :: Digg :: Stumbleupon :: Furl :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed


0 نظرات:

ارسال یک نظر

 
Clicky Web Analytics

Copyright © 2009 www.eshterak.net